új képek és hírek!
streetes 2007.09.05. 13:25
Új képek és hírek érkeztek arról hogy milyennek lesznek a tuningolások de ahogy láttam tisztára oloyan mint a carbonba szóval nem lesz újdonság a tuningolás része úgyan úgy lehet keskenyíteni és hosszabítani a spoilert de legalább hosszab játék lesz és nem a sötétbe kóborlunk a képekért és az infokért katt a tovább gombra>>
A videóban a szakújságírók által kipróbálható ProStreet pre-alfa verzióját láthattuk meg néhány pillanatra (mostanra már elvileg elkészült az alfa verzió.). A kommentár alapján kiderül, hogy a játék minden része készen van már, tehát elérhető volt, viszont ezeken még folyamatosan dolgoznak a progrmozók, hogy tökéletesítsék, vagy akár megváltoztassák azokat. Ilyen momentum például, hogy a sivatagi pályán nem porosodik, koszolódik az autónk, vagy hogy elég kevés tereptárgy van az úton (főleg a Japán pályán). Ezek az EA szerint biztosan változni fognak a kész verzióban. Azt hiszem mondhatom, hogy velem együtt mindenki várja már a vizuális és teljesítmény tuningolásról szóló hireket, de méginkább képeket és videókat. Egyenlőre szinte teljes a hírzárlat, de most azt hiszem sikerül majd kicsit megtörni a csendet! :) A képen egy RX-7 domborít, a szó legszorosabb értelmében, hiszen egy szélcsatorna tesztet láthatunk. A kép minősége nem a legjobb, mivel egy kamera képét láthatjuk, amint egy monitort figyel. Ezért elmondanám mi is látható a képen: A felső és alsó sorokban olvasható szöveg szerint a (felső) Leszorító erő teljesítmény beállítás a (alsó) legfontosabb beállítási jellemzője lesz a játéknak. Ez jól hangzik. Az RX-7 fölött láthaó a szélcsatorna által generált levegőmozgás, amibe szines füstöt engednek, hogy jól látható legyen a mozgás iránya. Jobb oldalt taálhatjuk a kocsi idevonatkozó adatait. A felső két sorban az oldalirányú G hatást (0.907) és a végsebességet (155mph) láthatjuk. A G erő az autóra terhelődő nyomást jelenti irányváltoztatás közben. Ez lehet oldalirányú, gyorsulási, lassulási, illetve emelkedési és süllyedési is, bár ez utóbbi inkább a repülőgépeknél1 jelentős. 1 G jelenti mnden tárgy vagy élőlény önsúlyát. Egy autónál, az autó saját súlyát. Tehát pl 2G-s gyorsulásnál az autóra a saját súlyának 2x-ese terhelődik a gyorsulás irányával elletétesen. Ennyi elég is a fizikából!:) Ezek alatt helyezkedik el a Drag (gyorsulási, 'húzó') és a Downforce (leszorító erő) mérő. Az első méri autónk gyorsulási, légellenállási adatait, utóbbi pedig a leszorító erő nagyságát mutatja. Gyorsuláis versenyre nyilván az elsőt kell a plafonig húzni, egy teknikásabb, kanyarokkal tűzdelt pályán viszont meg kell találni az ideális arányt, a végsebesség és a jó kanyarsebesség között. Ezen a képen is jól látszik, hogy minden egyes elem befolyásolja az autó aerodinamikáját, így a vizuális tuningolás többé már egyszerő dizájnolási feladat. Minden bumper, szpoiler és légbeömlő fontos részét képezi majd autónk teljesítményének fokozásában, vagy épp csökkentésében. A harmadik képen az első bumper, vagyis az első légterelő elem méreteit állíthatjuk. Ugyanis most már ez lesz a legfontosabb feladata, és nem a szépsége! (bár az sem utolsó szempont :D) Jól látszik, hogy a Carbon-ból már ismert autosculpt féle részek átméretezésről lesz majd szó. A képen épp a 'Brake Duct' méretét állták át, ami a fékezéshez szükséges leszorító erőt termeli, illetve menetközben a fékek hűtésére is szolgál. Bal oldalt láthatóak a Hűtés, a Leszorítóerő és a Légellenállási adatok, melyek az alapján változnak, ahogy mi a bumpert alakítjuk. Nagyon izgalmasnak látszik. Már alig várom! :) Mint ahogy azt már korábban olvashattuk, lesznek előre elkészített teljesítmény csomagok, amiket csak aktiválni kell és az elvégez minden apró beállítást az autón. Ez azoknak kedvez, akik nem szeretnek hosszú perceket, akár órákat pepecselni a beállítással. Illetva azoknak, akik még nem ismerik mi mire való és mit eredményez. Azonban akik erre születtek, és minden vágyuk a tuningolás, azok most az EA szerint 400 különböző finombeállítási munkát végezhetnek el autójukon, a tökéletes összhatás érdekében. És ha kész a beállítás (blueprint) akkor feltöltheted az EA szerverére, hogy megoszd másokkal is. Mindezek tetejében, ha valaki a te beállításodat használja egy online versenyen, és jó eredményt ér el, abból te is részesülsz, mint a beállítás tervezője. Szerintem nagyon izgalmas és végre profi opciót kapunk, ami feledteti majd az új gépre kipengetett kissebb vagyont, és az elsetleges játék bug-okat, amiket nem is olyan rég nagyító alá vettünk! :) Remélem mindenki talált a cikkben valami újdonságot és olyat, amiért érdemesnek tartja kipróbálni a ProStreet-et!
|