Foldal : nfs pro street elzetes! |
nfs pro street elzetes!
nfspss 2007.08.04. 12:58
A nfshungaryn talltam egy elzetest s azt itt is szeretnm ha megnzntek van egy pr kp is meg egy vide is s lerjk a pro street titkait s hogy csinltk a grafikt mindent megtudhatsz ha r kattitasz a tovbb gombra>>
Tbb pletyka terjengett a 2006-os v vge fele, miszerint az j NFS alneve a Pro Street lesz, m akkoriban ezt az EA elg erteljesen cfolta. gy ltszik hamisan, hiszen valami oknl fogva mg is csak PS mellett dntttek a fejlesztk!
Az j jvevny szakt a mr jl megszokott vrosi illeglis gyorsulsokkal, egy teljesen j irnyvonalat tntet fel a Pro Street-ben. Valakinek ez tetszik, valakinek nem! Viszont valljuk be, elgg unalmas volt mr a vrosi let az NFS rszekben, nem rt egy kis jdonsg. Ezttal zrt versenyplykon kell majd helyt llnunk igazi versenyzk ellen, hogy aztn mi legynk a legjobbak! A trtnet szerint fhsnk felhagy az illeglis versenyzssel, s leglis versenyeken indul. Itt is termszetesen a hzilag barkcsolt jrmvnkn lesz a hangsly, nem rt teht minl spcibb verdkat eszkblnunk.

Az j gamma tbb jdonsgot rejteget magban, ilyen pldul az j verseny tpus, mely a Speed Challenge nevet viseli. Lnyege, hogy a versenyzk nem egyszerre indulnak neki a tvnak, hanem nhny msodperc klnbsggel, s a vgn az nyer, aki a legrvidebb id alatt tudja teljesteni a plyt. Persze, ez mellett helyet kap mg a mr jl megszokott Circuit, mely jabb nevn Grip – hagyomnyos versenyzs –, jelen lesz a Drag md – gyorsuls –, s a j reg Drift, mely az elzben kzponti szerepet jtszott. Nem maradunk teht versenyek nlkl sem.

Az j gammban jval lethbb vlnak majd a versenyek, nem lehet majd 250km/h-s sebessggel belecsapdni a betonfalba, egy-egy kanyar bevtelnl sem mindegy, hogy mekkora lkettel megynk, hiszen knnyen kisodrdhatunk, s ripityra trhetjk autnkat. Igen, jl olvasttok, jrmvnket akr darabokra is trhetjk. Az egyik legnagyobb fejleszts teht a trs, mely meg kell hagyni, a videk alapjn igen szpre s ltvnyosra sikeredett. Ezentl teht vigyznunk kell a jrgnyunkra, hiszen egy-egy bajnoksgra korltozott szm autval nevezhetnk be, s ha mindegyiket ripityra trjk, kezdhetjk elrl az egsz „csempiont”.
Fejldtt a mestersges intelligencia is, melynek ksznheten ellenfeleink megtanuljk versenyzsi mdunkat, sajt szemlyisggel brnak. gy pldul van, aki agresszvabban vezet de akad olyan is aki a kelletnl tbbet hibzik!
Tovbbi j hr, hogy a licenszelt jrmvek mellett licenszelt versenyplyk is jelen lesznek, gy bejrhatjuk majd az egsz vilgot, hiszen tbb eurpai, amerikai s zsiai plya is jelen lesz a Pro Street-ben.
A grafika tern is igen nagy fejldsnek lehetnk majd szemtani, autink csillogni-villogni fognak, a kasztnik pedig 21 ezer poligonbl plnek fel, mely valljuk be igen kecsegteten, hangzik. A fejlesztk igen kitettek magukrt, hiszen ahogy azt mr tbb videban is lttuk, az j fstmodell igazn lethre s szpre sikeredett. A fst csak gy terjeng a levegben, cskkentve ezzel a lttvolsgot, ami nem jhet jl egy-egy kisebb, illetve nagyobb kanyar bevtelekor.
A tuningols se maradhat ki az j jvevnybl, tmnytelen mennyisg tunningeszkz ll majd a rendelkezsnkre. A versenyek utn a futamon szerzett hibkat knnyedn kijavthatjuk majd, egy-egy spoiler trst akr szikszalaggal is javthatunk, ezzel is visszalltva autnk tkletes megjelenst. Az EA fejleszti ezeket mellett tdolgozzk a Carbonban megismert AutoSculpt rendszert is, melynek ksznheten tnyleg nem lesz kt egyforma jrm a Pro Street-ben.
A nappali fny mellett jtszd jtk teht sok jdonsgot rejteget magban, amiket mg idn novemberben (magyarorszgi megjelens) meg is tekinthetnk Xbox 360, PS2, PS3, PSP, NDS, Nintendo Wii s a j reg PC platformokon!
|